הזוג שהתחיל לשתף פעולה בעקבות הקורונה: "גילינו שהמוצרים שלנו משלימים"

לילך ויפתח ירקוני ניהלו שני עסקים נפרדים לחלוטין, ואז הגיעה הקורונה. מאז, מוכרים השניים ביחד מארזי מתנות מרהיבים ונהנים משיתוף הפעולה ההדדי

"במשך 16 שנים ניהלנו עסקים נפרדים לחלוטין", אומרת לילך ירקוני, מעצבת אירועים ושוזרת פרחים תחת המותג Lilach floral design. "אלא שבקורונה המציאות הביאה לכך שהתחלנו לשתף פעולה, כאשר שילבתי את המוצרים של יפתח בן זוגי במארזים שאני משווקת, וגילינו שביחד השלם לגמרי עולה על סך חלקיו".

יפתח ירקוני, בן זוגה, התפרנס עד הקורונה בעיקר משיווק מוצרים איכותיים למסעדות. "ברגע שסגרו את המסעדות, העבודה שלי בבת אחת ירדה, ונאלצתי לחפש פתרון יצירתי. השקעתי באתר אינטרנט והתחלתי לשווק ללקוחות פרטיים. לילך שנאלצה גם היא להתאים את העסק שלה לתקופה, הציעה לשלב את המוצרים שאני משווק במארזים שלה".

בני הזוג מתגוררים בבצרה ומגדלים את שני ילדיהם, מתן (בן חמש) ונועם (בת שנה). לדבריהם, לשיתוף הפעולה הם התרגלו מהר. "אנחנו יודעים להפריד בין העבודה לבית, ובמקרה שלנו, שמרנו גם על עסקים נפרדים. יפתח ממשיך למכור ולשווק את המוצרים שלו דרך האתר, וכרגע גם למסעדות שחזרו לפעילות, ואני משווקת את המארזים המשותפים תחת החברה שלי".

לעמוד של lilach floral design באתר ישראלים טובים >>

לעמוד של Olio באתר ישראלים טובים >>>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(לילך ויפתח ירקוני, עם בנם הבכור מתן. מוצר משותף מנצח)

"הבנתי שאני חייבת להתאושש, ומהר"

את לילך, משבר הקורונה תפס בהלם, כאשר כל האירועים שהיתה אמורה לעצב בוטלו. "אחרי חודש ללא פרנסה הבנתי שאני חייבת להתאושש, ומהר. התחלתי לשווק סידורי פרחים מיוחדים, בהתחלה במושב בו אנחנו גרים, ובהמשך הרחבתי את השירות לאיזור המרכז והשרון".

נקודת המפנה במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים התרחשה כשלילך החלה לשווק מארזים. "התחלתי לשלב מוצרים שונים של יפתח – בהתחלה בקבוקי יין, ובהמשך הרחבתי את ההיצע לגרנולה, דבש, טחינה איכותית ועוד. ראיתי שהשילוב של המוצרים עם סידורי הפרחים מייצר מוצר שהלקוחות מאוד אוהבים, וכמובן שאנחנו מקבלים הזדמנות להגדיל את ההכנסות של הבית".

ומה לגבי ההמשך? – "אין ספק שגם כשהקורונה תסתיים נמשיך לשתף פעולה", אומר יפתח. "גילינו פה מוצר מנצח וזה לגמרי משהו שכדאי שנדע לשמר גם בהמשך".